apple muslim holiday

Monday, February 15, 2016

APPLE KOREA MUSIM SALJU

Korea Selatan sudah terlalu terkenal untuk di ceritakan. Malah ada dikalagan peserta lawatan kali ini telah bersama kami untuk kali ke 4. Jadi benarlah saranan kami yang inginkan anda dtang kemar paling tidak 4 kali ke Korea
Kenapa agaknya?  negara 4 musim pasti indah untuk dilawati pada setiap musim nya yang berbeza. Maka anda boleh merasai ke 4 perbezaan musim nya yang amat indah serta sungguh berbeza.
8 hari di korea pasti memberikan pengalaman yang menyeronokkan apatah lagi kali ini saya bersama pelanggan yang telah beberapa kali bersama Apple Muslim Holiday ke serata dunia.

Namesan tower. N Seoul Tower - merupakan mercutanda indah di tengah tengah kota Seoul. Apa yang menariknya tempat ini bagi saya ialah, kewujudan nya sebagai sebuah menara tinjau yang mengekalkan ekkosistem alam semulajadi sserta kehijauan alam semulajadi sekitarnya.

Walaupun kali ini musim sejuk, namun anda masih lagi dapat melihat kehijauan serta keindahan sekitarnya yang agak dipenuhi rimbunan pohon serta tumbuhan yang cantik. Sesuai sebagai pusat pelancongan yang kian menjadi dambaan semua pelancong, Namsan Tower juga terkenal sebagai tempat untuk anda merasai sendiri jejak cerita atau filem Korea dan bebrapa program TV yang pernah anda saksikan di negara kita.
Masa untuk menikmati juadah isimewa di Jeju. Setelah hampir 1 jam perjalanan ke Jeju dari Gimpo airport, serta eberapa pusat lawatn sekitar Seoul dan juga Jeju, inilah mas paling sesuai untu kami perkenalkan maksnan tradisi di pulau indah ini.
Jigae dari laut. panggilan saya sendiri - dimana sup Jigae dengan hasil laut menjadi santapan kami. Paling saya ingin pelanggan saya cuba ialah asam pedas tuna Jeju. Juga panggilan saya sendiri.
seperti yang saya telah janjikan ianya lazat dan diperakui oleh semua ahli lawatan sedap.