apple muslim holiday

Thursday, April 22, 2010

SAKURA DI KOREA


Bergambar kenangan bersama pemandu pelancong kami yang amat istimewa.



Inilah yang ditunggu-tunggu oleh semua peserta lawatan kali ini. 10 April 2010 - menjanjikan hanya yang terbaik walaupun ahli kumpulan lawatan ke Korea kali ini hanya beberapa belas orang. April seharusnya dinantikan - Musim Bunga menjelang



Bagaimana ekslusifnya pakej Apple Muslim Holiday - inilah yang menjadi tanggungjawab besar bagi saya dalam lawatan kali ini. Semua peserta amat mementingkan kualiti lawatan dan juga merupakan dikalangan mereka yang pernah menyertai lawatan dengan beberapa agensi besar yang lain.




Persinggahan pertama kami - Naminara - antara yang terpenting dalam jadual lawatan kami.

panorama indah sekitarnya



Sajian makanan halal tidak harus dilepaskan - orientasi rasa bagi mereka yang ingin mengenali Korea dengan lebih dekat dan mendalam ( In-Dept )




Antara aktiviti terpenting dalam jadual lawatan kami - (DIY - Do it Yourself ) Jangan terkejut jika anda terpandang cincaluk sebagai bahan utama dalam pembuatan kimchi ini. Sudah saya katakan makanan Korea sebenarnya hampir serupa dengan rasa orang kita.

pasangan suami isteri bertungkus lumus belajar membuat Kimchi



Inilah hasilnya




Pakaian Tradisional Korea "Hanbok" - anda berpeluang untuk mencuba nya - Inilah antara kenangan yang bakal anda nikmati ketika bercuti bersama kami nanti.

Deretan Sakura sekitar Seoul - antara yang tercantik pernah dilihat.






Sakura sekitar Gyeongbokgung palace





Sakura sekitar Seoul - menjadi tarikkan utama lawatan kali ini.







Seoul Towel - Namsan Towel - puncak tertinggi sekitar Seoul.




Peserta kali ini berpeluang membuat kraftangan tradisi rakyat Korea di Korean Culture Centre. masing masing tekun melukis mengikut kreativiti.



Masing-masing bertungkus lumus buat yang terbaik untuk pemarkahan.







Hasil kerja saya - diakui oleh sifu bertugas Mr Jake.