apple muslim holiday

Sunday, January 10, 2010

MUSLIM TAIWAN PREFERED

Kombinasi keindahan alam semulajadi, budaya masyarakat yang berbilang bangsa, makanan halal serata tempat, serta pusat beli belah terbaik seAsia menjadikan Taiwan sebuah destinasi yang dipilih untuk diutamakan dalah pakej Apple Muslim Holiday.




Rombongan agansi pelancongan serata Malaysia, serta media Melayu seperti Libur, Rapi, Nona dan sebaginya pada baru baru ini ( Taiwan Preffered ) membuka mata ramai dikalangan kami akan keistimewaan Taiwan serta untuk mengenal Taiwan dengan lebih baik.

Rata-rata dikalangan mereka agak seronok dengan lawatan 6 hari kami serta lawatan kali ini banyak memberikan pendedahan tentang betapa Taiwan sebenarnya sesuai untuk pelancong Muslim. lawatan ke Masjid utama Grand Mosque Taipei - membuka mata kita semua terhadap sistem solat Jumaat di Taipei.

Pusat jualan makanan halal selepas solat Jumaat oleh pembekal makana halal di seluruh Taipei


Bukan sahaja percutian ke Taiwan kali ini untuk mempromosikan serta mensuaikenalkan dengan beberapa agensi pelancongan lain seluruh Malaysia sebagai ahli kami yang baru malah bagi memberikan jambatan baru untuk kita sama-sama mempromosikan Taiwan bagi kepentingan bersama
Antara tempat menarik yang dikunjungi :

Tarian Puak Atayal - menjadi tarikan luarbiasa - hampir sama dengan budaya suku kaum di sabah dan sarawak




Pemandangan indah batuan di sekitar ShioYellieu yang sememangnya unik dan semulajadi

Taman tema menghadap lautan pasifik menjadikan Taiwan juga sesuai seisi keluarga. Pusat libur terbaik setaraf dengan Gold Coast atau Disneyland.


Taroko George - merupakan antara yang tercantik serta pemandangan luar biasa di Hualian. Merupakan pusat pelancongan terbaik di Taiwan yang perlu dilawati selepas Great Wall di China.








Antara pemandangan indah sekitar Taroko George

Makanan Halal bukan lagi menjadi persoalan utama di negara ini, malah engan menyertai pakej kami anda berpeluang untuk merasai bukan sahaja makanan tradisi penduduknya malah juga waktu solat yang menjadi keutamaan salam pakej Muslim kami.

Kesesuaian banyak resort, hotel, serta pengusaha penginapan yang telah berkejasama dengan Apple Muslim Holiday sejak tahun 2008 lagi menjadikan pakej kami dapat diselengaraan dengan mudah serta lebih berkesan. Kefahaman mereka terhadap keperluan Muslim ketika merantau telah membuka mata mata ramai rakyat negara kita akan keistimewaan Taiwan kepada Pelancong Muslim.