apple muslim holiday

Friday, February 5, 2010

APPLE 2010 - APPLE NIAN




















Setelah Beumur hampir 2 tahun - Apple Muslim Holiday kini bersama "Apple Nian" nya terus mengorak langkah untuk bersama-sama memberikan hanya yang terbaik kepada pelangganya. Semasa peak seasons - waktu paling sibuk bagi aktiviti pelancongan ke luar negara - Apple Nian telah bertungkus-lumus memberikan perkhidmatan terbaik serta dengan daya usaha dan masa setekun mungkin. Kini tibalah masa untuk Apple Nian menikmati waktu rehat dengan ertikata sebenar ( hanya untuk sementara ) bagI menyiap dan melengkapkan diri masing - masing untuk langkah seterusnya di Matta Fair akan datang.








Sasaran kami untuk yang akan datang - lebih bersemangat dan paling penting kepusan hati pelanggan yang percaya akan perkhidmatan kami yang masih lagi baru dalam arena pelancongan di negara kita. Akan tetapi Applenian kali ini dengan semangat baru - inginkan perubahan lebih baik untuk kesempurnaan percutian bagi pelangan kami yang amat kami hormati dan hargai.








Masa rehat kami sekeluarga Apple di Hattyai baru-baru ini sedikit sebanyak memulihkan tenaga kami. Dengan suntikkan semangat dari Mr Koh serta Dato - semua berkobar-kobar dan tidak sabar untuk memberikan yang terbaik kepada para pelangan yang akan bercuti dengan kami nanti.





Chinese New Year yang akan datang nanti sudah pasti memberikan banyak pelung untuk Applenian menunjukkan pembaharuan bukan sahaja dari segi perkhidmatan masing-masing malah kami akan cuba sedaya-upaya untuk memberikan kelainan setiap ketua lawatan nya ( Tour Leader ). Bermula dari lapangan terbang KLIA hinggalah anda sampai semula ke Malaysia.