apple muslim holiday

Monday, December 27, 2010

KOREA EARLY WINTER 08 DEC 2010




Musim sejuk ( winter ) sentiasa ditunggu oleh rakyat kita orang Malaysia. Mana tidaknya aktiviti ski di Korea sememangnya sungguh menarik serta menjadi kepentingan bukan sahaja bagi pelancong luar negaranya malah pelancong domestiknya.


Kami senantiasa menyediakan penginapan terbaik bagi pelangan Apple Muslim Holiday - Di ski resort kita akan menginap di Pyonchang Alpensia Ski Resort Holiday Inn taraf 5 bintang. Billiknya dilengkapi pemanas serta mempunyai dapur khas sesuai untuk tetamu menginap bukan sahaja sesuai seisi keluarga malah juga bersama rakan atau seseorang istimewa. Suasananya sungguh romantik - juga merupakan pusat pergambaran drama bersiri korea terkenal Goong.



Keindahan alam sekitar Korea semasa awal musim sejuk. Nami Island - sememangnya tidak boleh luput diingatan. Winter Sonata bermula disini.


Kimchi Making - aktiviti DIY ( do it yourself ) yang sudah pasti tidak akan ketinggalan semasa mengujungi Korea bersama Apple Muslim Holiday.



membeli belah sekitar Itaewon tidah harus ditinggalkan. Kami tiba-tiba di temuramah oleh rangkaian TV Korea. Agak terkejut namun salah seorang peserta lawatan kami secara spontan memberikan kerjasama dengan baik.

Taman tema ( Theme Park ) semasa musim sejuk ini adalah ke Lotte World - sebuah theme park yang indah dengan pelbagai permainan seisi keluarga - sesuai jika dikunjungi bersama sesiapa jua. Kenapa kami memilih Lotte World - ikut kami ke lawatan seterusnya.
Korea Sememangnya istimewa ketika musim sejuk. Ingin bersama kami kesini - 2011 masih belum penuh jadual lawatan nya - silakan bersama kami kesini.