apple muslim holiday

Tuesday, December 28, 2010

BEIJING CHINA 21 DEC 2010




Musim sejuk di Beijing - agak sejuk namun masih belum bersalju. Peliknya, bandar iklim kebenuaan yang mempunyai 20 Juta penduduk ini mempunyai iklim melampau agak luar biasa tahun ini.

China dengan 34 provinsi mempunyai variasi yang sangat ketara. Walaupun Chonggin merupakan bandaraya terbesar China ketika ini, namun Beijing masih mempunyai kepentinganya tersendiri

Great wall nya serta Forbidden City atau Kota larangan juga sehingga kini masih menjadi pusat kunjungan terpenting dikalangan pelancong antarabangsa juga domestik.



Bukan hanya wajah lama kota China menjadi tujuan kami di Apple Muslim Holiday - malah wajah terbaru sekitar bandaraya luar biasa ini juga menjadi antara yang menarik untuk di kunjungi.
Pelanggan kami kali ini hanya 18 orang namun kerjasama mereka sangat memberikan saya inspirasi untuk terus menyediakan Perkhidmatan terbaik dari Apple Muslim Holiday.

Masing-masing sangat teruja dengan semua pusat lawatan yang kami sediakan. Segala keistimewaan China sebagai negara ter besar serta dengan penduduk Muslimnya yang agak ramai menjadikan lawatan kali ini menjadi satu kes pembelajaran.

Hotel penginapan kami kali ini - dengan taraf local 5 bintang - memberikan yang terbaik. Kami semua sungguh selesa dengan penginapan yang disediakan.

Crystal serta Jade - antara yang selalu menjadi pilihan pelanggan kami semasa ke kota Beijing. Tidak hanya di gedung utamanya - anda juga berpeluang tawar-menawar di sekitar Yashow Market serta seumpamanya.

Membeli-belah di China antara aktiviti yang tidak sah jika ketinggalan. Malah dengan tour kami ke Beijing anda tidak perlu ke semua compulsory shopping stop yang dikemukakan. Ini bagi menjamin lawatan anda lebih berharga.


Ski Resort - menjadi antara terpenting dalam jadual lawatan kami semasa musim salji. Anda berpeluang bermain ski disini.

walaupun ini merupakan lawatan terakhir saya bagi tahun 2010 ke China semuanya sungguh istimewa. Kami bukan sahaja mempuyai agen baru di China yang benar-benar bagus dalam penyelangaraan, hotel yang cukup baik malah antaraa terbaik selama saya sendiri ke China, serta pengalaman membawa antara peserta yang sungguh bagus. Kerjasama kalian samat bermakna buat saya serta warga Apple Muslim Holiday. Jumpa lagi di tahun 2011